Redovisning klar!

Det är så skönt att jag hann göra den idag, och att jag har jobbat lite också. Handlat lite fredagsgott som vi myst med samt ikväll så öppna jag mitt bokpaket med alla målarböckerna och jag är så glad för de o jag kommer ha så roligt haha fick fnatt när jag skulle testa nya pennorna från Staedtler gick verkligen "bananas" med färgerna hihi men kul var det! 
Har hunnit gosa lite med barnbarnet också innan jag gjorde redovisningen så mysigt hihi han är ett riktigt dreggelmonster men ett väldigt sött sådant hihi ska mysa lite mer i morgon.
Men ska nog börja tänka på att det är en dag i morgon så dags för sängen snart.
Sov gott o dröm sött sen när det blir!
PUSS o KRAM
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0