Njuter!

Godmorgon uppe med tuppen idag igen hihi börjar bli en vana. Men gör mig inget då får jag njuta lite av egen tid innan barnen ska väckas och det kan va skönt. Ska ner i dag o hämta paket o kolla om vi hittar regnkläder till mina busungar. Ska passa på o handla lite med. 
Sen blir det lite jobb i kväll på bästa gruppboendet, ska bli roligt! Och imorgon är det fredag hihi denna vecka har gått fort. Men det är skönt nu är vi på väg in i höstmånaderna och jag gillar hösten då man kan tända lite ljus och mysa inne med någon bra film eller bok eller som nu min nya hobby mina målarböcker. Haha skulle beställa mina skolböcke jag behöver men tror jag fick med mig lite målarböcker också hihi Jaja lite roligt ska väl jag med ha!
Längtar tills vi ska till Ullared, ska bli kul att få en hel dag med dottern och bara umgås och shoppa hihi 
Har tänkt åka o handla lite skor till barnen på lördag men mellantjejen har ju sin ridning så jag får nog ta med henne själv en em istället och kolla om vi kan hitta lite skor eller om vi ska beställa vi nätet, det funkar det med!
Nej dags att väcka de små liven så vi kan börja dagen lite smått hihi
Ha en fin dag och ge någon en komplimang idag men glöm inte ge dig själv minst en också.
PUSS o KRAM
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0