Nedräkningen påbörjad!

Oj vad svårt det är att bara titta på pennor o målarböcker! Haha NEJ jag har inte beställt några.. ÄN men ska men har lite svårt att bestämma mig vilka... Mmmm ja jag får fundera lite till och dra iväg på lite jobb... Men det är så skönt nu är det sista perioden av semesterschemat och ärligt talat har nog aldrig sett fram emot avslut så mycket som nu!! Ska bli sååå skönt att få normala tider och att kunna få SOVA på natten igen haha har jobbat natt i några år nu men nu blir det absolut mindre och försöka gå över till enbart dagtid. Ska verkligen bli skönt!
Har fått besked att jag får tilläggsbidraget med idag haha sååå härligt! Och på tisdag ska jag få min bok till samhällskunskapen och då får jag även veta schema för skolan i Katrineholm och vilka böcker vi ska ha. Ska bli så roligt att börja igen! Både med studierna samt att få träffa kamraterna igen. 
Ska fixa lite i sovrummet o här i vardagsrummet nu under hösten.. Har sådan lust att åka till Ikea och handla lite men nja det får vänta lite.. Kanske till efter att vi varit i Ullared! hihi vi prata om det i dag och det ska bli så kul!
Nej dags att slappa lite innan jag måste göra mig i ordning för nattjobb!
Ha en trevlig kväll, Sov gott o dröm sött sen när det blir!
PUSS o KRAM
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0