Mysdag!

Sol, värme och en massa mys har dominerat dagen. Ja jag har fixat mitt tvättberg med haha inget vidare men nu är det gjort, så skönt.
Har även sovit då jag har en jobbhelg framför mig haha men nu räknar jag ner tills mitt sommarschema är slut! Ser verkligen fram emot det! 
Har verkligen börjat älska akvarellpennor att använda när jag målar. Håller på med en men lägger ut den när jag är klar sen. Vill ha fler hitta massor när jag kika i Panduro men valde att inte beställa just nu utan vänta lite.
De jag verkligen vill ha kostar nästan 700 i reapris för 60 pennor haha väldigt mkt pengar för pennor men ja de verkar va väldigt bra så vi får se när jag beställer de!
Har börjat kika på travet och kan ju säga att det inte är en lätt omgång men ja vi får se. Har en spik som jag är lite osäker på så vi får se vilken rad jag kör i morgon.
Nej dags att ladda för lite jobb och fixa i ordning sånt som ska med!
Ha en fin kväll,Sov gott o dröm sött sen när det blir!
PUSS o KRAM
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0