Lugn dag!

Är man släkt så får man tydligen bete sig hur man vill anser vissa hmmm nej inte riktigt så är det. Men vad är det man säger?! Släkten är värst!!! Jaja inget ont som inte för med sig nått gott.... Fick rätt i alla fall så ibland är det bra att vara envis! Visst fick ge mig på en punkt med men det vart bra för då vart det mycket billigare!
Har haft en ganska soft dag och det är skönt när man har en natt kvar att jobba innan ledigt, och kan ju säga att det ska bli riktigt skönt att vara ledig nu innan nästa omgång jobb. Får se om vi ska in till grannkommun på lite roligheter då de har en massa aktiviteter hela denna veckan, ska kolla vad som är aktuellt de dagar jag är ledig!
Annars får vi hitta på något annat kul bara jag får massor med sol o värme så är jag nöjd.
Nej slappa lite innan det är dax att göra sista natten.
Ha en fin kväll, Sov gott sen när det blir.
PUSS o KRAM
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0