Jobbhelg!

Usch vilken dag..... Vakna tidigt o hade jättesvårt att somna om haha när man sover som bäst ja DÅ ska man upp haha jaja bara hoppas denna natt blir lika lugn som den innan var! Haft en ganska ok dag när jag var vaken, lilla fröken o jag låg på soffan och tittade på travet en stund så hur slutade det?? Haha ja det vart 5 av 7 rätt o ingen utdelning! Men men roligt o spännande var det i alla fall! 
Sen har jag gjort rent min Budda ute på altan o då passa lilla junior på att "vattna" mig haha han tyckte det var ganska roligt men inte jag!
Är så sjukt sugen på att beställa hem mer pennor till mitt målande MEN nej har satt köpstopp på mig själv nu eftersom vi ska till Ullared i början av oktober.
Åh såg att det är en bra film i kväll på tvn, men får nog spela in den då jag inte vet OM jag hinner se hela haha blir nog samma i morgon! Jaja tur man kan spela in det o kolla senare!
Nej nu slappa lite innan det är dax att göra sig i ordning för lite nattjobb!
Ha en fin kväll, Sov gott sen när det blir!
PUSS o KRAM
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0