Humör?!

Godmorgon är trött som en gnu men nu är jag lugn o fin haha jösses vad arg jag var i går kväll... Usch hade en viss person stått framför mig ja då hade den nog fått höra både det ena o det andra! Tur humöret hann lugna sig nu på morgonsidan. O det är skönt jag hade en fin arbetskollega som lugna ner mig.
Var förbi bilverstan på väg hem nu o boka en tid så min lilla Beata kan bli bra igen, har en konstigt knackande ljud som inte riktigt vill försvinna, men det är ju tur det finns de som jobbar med sånt!
Solen skiner, törs man skriva det utan att den försvinner? Ska kanske ta o sova några timmar så man orkar njuta lite av dagen sen.
Ha en fin dag och var rädda om varandra!
PUSS o KRAM
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0