Gosig morgon!

Godmorgon vart väckt av en pigg liten tjej som ville gosa lite innan hon gick upp. Oh vad jag älskar sådana stunder. Men jag var trött när jag klev upp haha såg "Trollkarlens lärling" igår o kunde inte sluta titta så det vart lite sent hihi men den är ju lite rolig och bra.
Men med kaffe i koppen och dimman som ligger som ett tjock täcke i hagarna så ska jag nog lyckas vakna hihi 
det ser lite fint ut när dimman sveper in naturen i ett fint täcke men inte var det varmt ute hihi 
Idag får det nog bli en softardag bara inga måsten o inga krav. Låter som en skön avslutning på denna vecka.
Dags att börja dagen lite smått kanske hihi
Ha en fin dag och var rädda om varandra!
PUSS o KRAM
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0