Fredag!

Godmorgon uppe med tuppen men idag är jag trött haha var lite svårt att gå ner i varv efter kvällsjobbet. Svårt att sova men ja så småningom gick det. Då har vi fredag idag o en helg som på börjas. Så härligt! 
Och den är ledig ännu bättre hihi får se om det blir lika fint väder idag som vi hade igår. Har funderingar på att grilla lite, det är ju såååå gott. 
Men först ska barnen till skolan och dagis och jag ska hämta min pärla, sen måste jag ha hem mer bricketter om jag ska grilla så lite handling får det bli med.
Kanske skulle ha något gott i glaset med hmm ja tål att tänkas på.
Tittar ut och idag har jag ingen dimma över hagarna, men solen har inte riktigt börjat stråla ordentligt men det kommer.
Ha en fin dag och var rädda om varandra!
PUSS o KRAM
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0