Duktig!

Godmorgon vad jag var effektiv i går kväll hihi satte mig o namnmärkte alla skruttans kläder så vi kan ha de till dagis. Sen valde jag stenarna jag ska ha till vristlänken och fick ett jätteroligt besked att pengarna från CSN kommer i morgon. Wiiee bara börja kolla böcker nu ifall jag ska beställa de nya eller inte. Men först lektion och sen hämta halsband o leverera stenarna. Stora junior var också glad i går hans paket hade kommit så vi ska ner och hämta det sen, så idag blir jag och skruttan med dator hihi ska bli lite skönt att ha en stationär igen.
Jo jag vet att det retar många att vi har så många datorer men nu är det som så att min äldsta är väldigt data intresserad så han fixar och köper ny till sig så vi andra kan ta hans gamla sen. Och sen är det ju faktiskt den tiden vi lever i, dataåldern!
Får se vilken dag jag ska boka in verkstan med så de får fixa framhjulen. Ska kolla med min far om han kanske kan hjälpa mig att köra upp bilen till verkstan på torsdag och att vi hämtar den på fredag.... Ja det är nog enda dagen denna vecka som jag kan men a vi får se vad han säger.
Nej dags att börja väcka upp barnen snart och börja dagen lite smått hihi
Ha en fin dag och om du ser någon utan ett leende, GE de ett av dina!
PUSS o KRAM
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0