Avslut!

Godmorgon kändes både skönt o lite vemodigt i morse när jag sa hej då till en go kollega som jag jobbat mycket med. Kommer sakna henne men jag vet att vi kommer träffas igen då vi bor i ett litet samhälle.
Men nu är det bara ett pass kvar sen så.... Ska bli både skönt o lite tråkigt MEN jag vet att jag gör rätt! 
Det är dags nu och ja jag vet VEM som inspirerade mig o det kommer jag för evigt vara honom tacksam! Hoppas bara han är lycklig på nya jobbet och med att ha sin make hemma varje dag! All kärlek o lycka till honom!
Men fick en liten glad överraskning i natt då jag såg vad jag skulle få i lön denna månad hihi känns väldigt bra! 
Nej dags att försöka sova lite kanske.
Ha en fin dag och ge någon en komplimang! Glöm inte att ge dig själv två!
PUSS o KRAM
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0