Avrundning på en underbar vecka!

Denna helg o vecka är snart till ända och en ny vecka ligger framför oss. Dags att avrunda denna och reflektera hur denna vecka varit och jag kan ju säga att vädret kan vi ju inte klaga på vilka dagar med sol och värme vi haft! Vi har njutit i massor av sol, bad, god mat och trevligt umgänge. Vad mer finns det jo alla rutinerna har börjat komma tillbaka till de normala hihi 
Idag har jag beställt skor till barnen och sen "råkade" jag beställa hem nya pennor hihi usch den här hobbyn är såå otroligt rolig och avslappnande men kan bli vääääldigt dyr OM jag ska fortsätta shoppa så här hihi men vad gör det egentligen? Jag har ju råd med det. Det är värre med utrymmet haha måste komma på en bra lösning så jag inte behöver ta upp halva köksbordet med mina pennor o böcker.
Barnen har badat medans jag njutit av solen en stund. Äldsta dottern kom hit en stund med sin lilla så gosat har jag lyckats hinna med också idag. SÅ underbart. Ska försöka varva ner lite med en bok sen eller lite målning framför tvn.
Ha en fortsatt trevlig kväll, Sov gott o dröm sött sen när det blir.
PUSS o KRAM
 
Gillar denna hihi 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0