Avrunda denna vecka!

Nöjd o glad tror jag barnen är hihi morsan va lat och fixa hämtmat.... Ja ja jag vet men idag kändes det som en bra ide, sen hade mellantjejen fixat lite cupcakes som vi smaska på efter våran promenad. Alla utom lilla killen var på på promenaden i kväll. Lilla junior mår inte bra hade förhöjd temp tidigare o ont i hela kroppen.... Stackars liten får se hur han mår i morgon om han ska va hemma eller inte.
Förutom det så har vi haft en mysig o lugn dag då vi bara slappat o tagit det lugnt. Målat lite och mediterat. Anmält mig till en kurs som jag hoppas kan ge mig massor.
Då var det sista dagen denna vecka dags att reflektera vad som varit bra o vad som vi vill ha mindre av. Konsstigt nog så är deet mer av sånt som varit bra denna vecka än av något annat. Sånt som varit mindre bra har vi börjat bearbeta till det bättre, kan ta lite tid men det kommer bli bra det med i slutänden!
Dags o slappa lite i soffan innan det är dax att sova så man orkar med morgondagen med nya äventyr hihi
Ha en fortsatt trevlig kväll, Sov gott o dröm sött sen när det blir!
PUSS o KRAM
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0