Underbar helg

Har haft en underbar helg. I fredags hade jag o barnen myspys i soffan o glodde lite på tv o sen i går så var jag in till min väninna o drack lite kaffe o sen åkte jag till mina lilla "vän". Gjorde pizza vi käkade o kollade på lite filmer o hade hur mysigt som helst :)) Ville helst va kvar i dag men va tvungen att åka hem o ta tag i tvätten o allt annat man har här hemma som ska göras..... Skulle vilja ha honom här nu men det är inte så lätt..... Men men man vet ju aldrig ;))
Mina pappa o min äldste son har satt upp växthuset under helgen det vart så fint är så nöjd :)) Men nu blir det en tur till tvättis igen ha en underbar em/kväll alla kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0