Sk vänner

Varför är man avundsjuk på en annan människas lycka? Jag kan inte förstå det. När någon i min bekantskapskrets träffar någon o blir kär o lycklig, då blir jag glad för deras skull. Men alla är tyvärr inte såna....
Berättade för min "vän" igår att jag va lite besviken på en sk vän som sagt lite negativa saker om honom o varnat mig för honom... Han vart en aning förvånad hur denna person kunde säga något negativt om honom o sen prata som den gör med honom.... Jag förstår inte det riktigt heller..... Fattar inte att jag har haft så fel om denna person trodde att det va en ärlig o rak person som inte vände kappan efter vinden... Men jag har tydligen haft väldigt fel... Usch tycker inte om att ha fel..... Hoppas bara min "vän" förstår att jag inte lyssnar på skitsnack.... Usch vad svårt det är när någon vill förstöra för ens lycka o välmående....
Men nu ska jag o de små ge oss ut i solen o njuta lite ha en underbar dag alla kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0