Regnig dag

Idag är det en innedag för oss, kan va skönt ibland :)) Men jag tycker inte jag hinner nått för det haha
Skulle ha tvättat lite men inte orkat gå ner för trappan men jag ska ner o slänga igång en maskin innan jag åker o hämtar de små sen får jag ta tag i tumlaren oxså har en del rentvätt som ska sorteras usch det är nästan det jobbigaste tycker jag....
Men det går fort när man sätter igång haha men så är det ju med nästan allt...
Känner mig lite upp o nervänd idag vet inte varför... Eller jo det gör jag nog men inget jag går in på här nu måste va lite mer säker först... Men så är ju livet ibland upp o ner men just nu känns det mest som det är mer ner än upp.... Men det vänder ju snart det vet jag hihi
Ha en bra dag nu alla det ska jag ha i alla fall kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0