Normalt eller inte?

Usch känner mig inget vidare idag... Men det går väl över hoppas jag i alla fall haha
Hade tänkt jag skulle hinna med så mycket nu när de små va på dagis men jag har inte gjort ett dugg här hemma, orkar inte det är för mycket just nu bara..
Har en tonårsdotter som vi har en del problem med, inte det lättaste att få folk att förstå för hon visar upp en sån gullig o rar sida för alla andra. Men här hemma är hon en tyrann o ett monster. Jaja alla säger det är normalt att de inte visar andra hur de är hemma, men det här är ju fasiken en katastrof... Jag orkar inte mer har pratat med socc igen om henne o nu hoppas jag verkligen vi kan få RÄTT hjälp den här gången....
Annars vet jag inte vad jag ska göra..... Hur mycket ska man orka som förälder??? Jag vet inte men jag har kämpat i snart 11 år nu med den här ungen o när vi inte får den hjälpen vi behöver då orkar man inte hur länge som helst...
En av mina kompisars mamma tyckte det va bra gjort av mig att prata med socc, hon har ju sett mig kämpa i alla dessa år o bara väntat på att jag ska få nog.... Men det är inte lätt när man bara vill älska detta monster o bara vill hennes väl.... Men när de har en diagnos o man aldrig kan få den fastställd då är det inte lätt o kämpa i motvind hela tiden....
Men nu hoppas jag verkligen vi får det vi behöver....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0