Känner mig så glad

Vet inte riktigt vad det är men jag är glad o det bubblar i bröstet på mig :)) Känner mig lycklig o tillfreds med mitt liv.. Det är en så härlig känsla när en del pusselbitar faller på plats :))
Ikväll ska lillkillen o jag på möte i skolan, han är förväntansfull o spänd hihi ska bli kul o se hur han kommer tycka kvällen är. Ska bli skönt med egen tid för honom o mig det är ju inte så ofta det händer :))
Imorgon går barnen lång dag på dagis så vi får se vad jag ska hitta på för kul då... Nått blir det nog men ingen aning om vad än...

Trodde jag skulle få mitt sommarschema idag men icke, hoppas det kommer denna vecka så man kan planera lite inför sommaren :)) Vill ju inte bara jobba utan kunna hitta på nått med barnen oxså :) Samt planera in lite hur jag ska skola in lillkillen på fritids. Men men det får jag väl ta sen när jag väl får schemat..
Men nu ska jag fixa lite här hemma o börja planera lite inför maten.
Ha en underbar kväll alla där ute kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0