Änglar finns de?

Frågar ni mig så är svaret ett rungande JA. I både andlig o mänsklig form :)) Några av mina vänner är som änglar alltid hjälpsamma o stöttande :)) Det är så skönt att ha såna människor runt sig.
Jag är inne i en utvecklingsfas eller vad man ska kalla det just nu, o då är det skönt med vänner som stöttar en o förstår mig när jag e lite snurrig o så :)
De andliga vännerna vägleder mig massor men det är inte alltid jag uppfattar deras budskap men då får jag hjälp av mina vänner o se vad budskapen ska betyda det är skönt :))

Men snart är det dax att börja göra sig i ordning inför en natt på jobbet ska bli skönt har varit långledig nu så det ska bli skönt o få komma ner o göra lite nytta igen hihi
Ha en underbar kväll/natt alla sov gott o dröm sött kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0