Vacker vintermorgon :)

Idag snöade det när jag kom upp inte det roligaste vädret men men det är vackert o inte lika kallt som i går hehe hade "bara" -16 i morse :)) Men nu vill jag ha vår med sol, värme, takdropp o vårkänslor haha funderar på o göra som katten gå runt o åma mig så fort solen kommer fram haha men jag struntar nog i att köra upp rumpan mot folk haha så desperat är jag inte :)) Men nu är man lite less på denna kyla och all snö. Jaja våren kommer nog så småningom det är ju fortfarande vintermånad, var det nån som skrev när jag beklagade mig på fb haha jag vet det också men vintern började ju tidigt den här gången :) Vi har ju vant oss vid milda vintrar men vi kanske får tänka om lite hehe bara o pälsa på sig o gå ut o skotta lite sen så man kan ta in mer ved så vi slipper frysa i alla fall hihi
Önskar alla en underbar dag det ska vi ha kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0