Lördag kväll

Sitter o väntar på att klockan ska bli så mycket så man kan åka till jobbet :)) Vart inringd igår kväll så det blir andra natten i rad :)) Men sen kanske jag får va ledig lite hihi kan va skönt att hinna ikapp med allt här hemma :)) Har ett jättestort berg med rentvätt :)) Tänkte hinna få undan det innan all smutstvätt väller in i tvättstugan igen :))
Möblerade om i småbarnens rum i går, det vart jättebra. De vart jätte nöjda det är så skönt hihi så nu ska jag försöka få i ordning i mitt rum också hehe men det kommer nog ta ett tag :))
Men nu ska jag mysa lite med barnen innan jag ska åka iväg :))
Önskar alla där ute en underbar kväll kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0