Bilbesiktning

Usch idag ska jag besikta min lilla pärla är lite orolig men jag hoppas det ska gå bra :) Min lilla kusin som skulle komma o hjälpa mig har inte dykt upp, typiskt men men jag vet vad jag kommer få tvåor på hihi men det är sånt som går att åtgärda... Men vi får väl se :) Ska hämta min äldsta dotter innan besiktningen så det ska bli skönt med lite sällskap under tiden.
Idag hade vi -23,8 ute när jag kom upp strax innan 8 brrr det är så kallt men vi har det varmt o skönt inne i alla fall hihi Men nu har jag lessnat på denna kyla vill ha vår :)) Så man kan planera lite hur man ska göra i ordning trädgården :)) Ska bli kul :) Men nu blir det lite kaffe innan det är dags att starta bilen och åka iväg ;) Önska mig lycka till o ha en bra dag alla där ute i kylan kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0