Berg o dalbane känslor.....

Mår så bra idag hmm undrar vad det kan bero på hihi
Börjar undra om våren är på väg eller är jag på väg att bli sjuk? Hmm svår fråga haha
Det här med känslor är inte lätt man mår så bra när man ser den man tycker om sen åker allt berg o dal bana ibland haha ja visst är det härligt att va kär :)) Men är jag det? Hmm vet inte men jag tycker om nån o det räcker för mig. Vill lära känna honom mer först innan jag säger om jag är kär... Haha usch vad jag svamlar idag hihi kanske är på väg att bli sjuk så här brukar inte jag resonera haha men det är skönt att känna att det pirrar i kroppen o bubblar i mig hihi trodde inte jag skulle få känna så igen men men jag kanske har fel...
Men samtidigt är man rädd att släppa in nån igen.. Rädd för att bli sårad, besviken ja allt egentligen. Men tänk om jag sårar eller gör nån besviken? Hmm det är inte lätt att va människa när alla känslor kommer på en gång o man kan inte hindra de heller hihi
Men nu ska jag ut o njuta av dagen ha en underbar berg o dalbane dag alla kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0