Underbar dag

Idag har vi haft en underbar dag :)) de små har varit på dagis o lekt o haft kul o jag har varit i skolan o lärt mig en massa hihi, den stora tjejen har också varit i skolan o förhoppningsvis lärt sig nått :)) äldste sonen har varit på första praktikdagen o han gillade det :))
Sen nu ikväll har jag varit på Zumba igen det är såå roligt o jag bara älskar det hihi
De små o jag har myst lite här på em fixat lite fruktsallad som de fick till mellis o sen lagat lite mat som alla njöt av :))
Får se vilka äventyr det blir imorgon hihi men nu blir det sängen för mig med alla andra ligger redan :)) Så natti natt alla sov gott o dröm sött kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0