Underbar dag

Min lilla kille har börjat få mardrömmar vet inte riktigt hur vi ska få bukt med de han drömmer så mycket så han kissar på sig i sömnen han vaknar inte ens av det... Usch lider med han men vet inte vad man ska göra.
Nån som har nått förslag?
Jag kan inte prata med pappan heller då han har stängt av sina mobiltelefoner så vi kan inte ringa honom längre.. Hmm pappor kan tydligen göra som de vill men inte vi mammor... Varför ska det va en sån skillnad för? Men mne jag ska ta upp en hel del när vi ska till socc om han nu dyker upp eller inte återstår ju att se.. Förstår inte hur man kan strunta i sina barn så här.

Idag blir det dagis o sen en tur ut till mamma innan jag ska hem o plugga lite. Ska fixa lite svenska uppgifter som ska skickas in. Så vi får se vad denna dag kommer erbjuda hihi nått roligt kanske :))
Ha en underbar dag alla nu det ska jag ha kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0