Söndag morgon

Då var det söndag igen :) Oj vad veckorna går fort men det går mot jul o jag längtar lite tills dess.
Men vi måste hitta en ny bostad tills dess har varit o tittat på en lägenhet o ett hus men inget som vi fick. Jag skulle vilja ha ett nytt boende nu så man kunde planera lite och få ordning innan jul :) Den här julen är min med de små barnen det ser jag fram emot :))
Idag blir det att tvätta lite mer o plocla lite mer i småbarnens rum hihi de har leksaker överallt och lilltjejen har plockat med alla kläderna så jag måste fixa det lite också sen ikväll blir det Zumba det har jag saknat lite. Även om vi kör tre ggr per vecka så saknar jag det vissa dagar :))
Sen blir det distans healing och det gillar jag.
Imorgon är det skola o dagis för oss alla det ser vi fram emot. Ny vecka o nya möjligheter :))
Ska bli spännande o se vad denna vecka kommer erbjuda en massa roliga saker hoppas jag hihi
Men nu blir det lite frukost o sen nya äventyr hihi
Ha en bra dag alla nu kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0