Godmorgon världen

Idag vart jag väckt av en pigg liten tjej som va hungrig :)) Ett bra tecken på att hon är på väg att tillfriskna. Det känns så skönt.
Så de små äter lite frukost medans jag bloggar o dricker lite kaffe så jag kan vakna hihi
Idag ska vi bara va hemma o t det lite lugn kanske baka nått får se, jag ska jobba några timmar sen ikväll men innan dess ska vi bara softa o mysa lite hihi
Morfar o mormor skulle komma en stund på em o ta med sig våran pool hem så den inte blir förstörd här. Ska väl försöka plugga lite om jag hinner ligger ju efter en del nu när jag varit hemma hela veckan med sjuka ungar :)) Men jag kommer ikapp snart det är jag inte orolig för hihi
Men alla får ha en underbar dag i det fina höstvädret det tänker vi ha kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0