Godmorgon världen

Oj det är redan torsdag dag.. Den här veckan har verkligen gått fort :)) Bara en dag kvar sen är det helg :))
Men i helgen ska jag jobba natt lö-sö. Så den helgen kommer försvinna väldigt fort..
Men det är oki idag skriver vi in en ny tjej frågan är ju om vi hinner registrera henne idag eller inte... Men men det återstår ju att se hihi
Ska ha prov i statsskick idag usch känner mig helt borta i det ämnet men men jag ska ner o göra provet sen får vi se hur det går hehe
Ska iväg på Zumba idag o har vi tur kanske vi kan få de att börja ha såna lektioner i vingåker snart nog. Skulle va så himla kul hihi
Men nu blir det kaffe så jag blir lite varm det va kallt ute idag vi fick skrapa rutorna när jag skulle köra den stora till tåget.. inget vidare men nu är det höst hihi
Ha en bra dag alla det ska jag ha kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0