Godmorgon

Vart väckt av en liten tjej som va grinig imorse hihi hon hade nog vaknat på fel sida idag :) Men det brukar gå över hehe så nu sitter jag med dagens första kopp kaffe o njuter hihi medans den lilla kollar lite på tv :)
Fredag idag undrar vart den här veckan tagit vägen det har gått så fort :)) men det är skönt med fredag idag ska vi bara va hemma o mysa ska bli så skönt :)) Igår vaar jag o den äldsta dottern på Zumba det gillade hon så nu blir det nog som så att vi kommer gå en dag i veckan hon o jag samt jag har 2 dar till i veckan hihi men det är så kul hehe men vi ska köra lite hemma med för hon vill lära sig stegen lite mer hehe o jag kan ju inte allt så vi lär oss lite vart efter som båda två hihi
Men nu ska jag försöka få liv i mina stora barn inte det lättaste men men ha en bra dag alla kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0