Blåsig dag men ändå underbar

De små sover dock inte i sina sängar utan i min så det blir nog trångt i natt igen hihi men det gör inget för snart vill de väl inte va i närheten av mig heller hihi de blir ju större o större o då betyder ju mamma mindre eller i alla fall låtsas de som de hehe min mamma betyder mycket för mig men inte skulle jag vilja krypa upp i hennes säng o sova direkt asg men det är ju så livet är så man får väl passa på så länge de vill gosa med en :)) Snart vill de ju inte det för de är stora tycker de :))
Men idag har vi haft en underbar dag jag har studerat hemma så jag passade på o åka ut till mamma en stund o fika lite o prata en stund får se om jag hinner det imorgon med :)) Finns en massa man kan prata om ibland :))
Men nu ska jag inta soffan de stora barnen är på sina rum så jag är själv i vrummet så soffan o tv dosan är bara mina hihi kan kolla på vad jag vill :)) Ska passa på o tända lite ljus o mysa lite för mig själv innan jag kryper ner i min trånga säng hihi Natti natt alla sov gott o dröm sött kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0