Vintertid

Nu har vi stallt om alla klockorna till vintertid hihi jösses vad trött jag känner mig men det är väl inte så konstigt egentligen, jag sov ju inte så mycket i går när jag hade jobbat natt hihi
Ska kolla med min kompis hur vi ska göra om vi ska komma in i dag eller inte vi kan ju inte va ute o leka eftersom det regnar, men men vi får se.
Jag skulle behöva städa lite här hemma men vi har lov den här veckan men jag ska ju jobba natten mellan tisdag o onsdag så lite ska de små gå på dagis i alla fall hihi men måndag o torsdag ska vi va helt lediga det känns så skönt :))
Men nu kaffe så jag vaknar hihi
Ha en underbar dag alla det tänker jag ha kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0