Underbar söndag

Har haft en helt underbar dag idag, har umgåtts med min ena underbara väninna halva dan. Vi har haft en produktpresentation för en av hennes vänner pratat en massa o kastat löv på varann hihi
Sen hämta vi mina små barn vid tåget o sen ut till mina föräldrar där jag o min lilla son hade löv krig hihi min väninna var också med vi hade jätteroligt. Sen en fika hos mina föräldrar o sen hem o laga mat.. Men jag missade Zumban idag men det va nog inte så farligt jag tänkte köra ett pass extra hemma den här veckan som kommer hihi
Har en del roliga saker inplanerade denna vecka, på tisdag har jag en produktpresentation hos en av tjejerna och det ska bli kul o se vad det kommer ge om vi får nya medarbetare eller inte hihi och på onsdag ska jag o min väninna till nån bekant till henne igen o köra en produktpresentation för o se om de är intresserade :)) Bara älskar mitt nya roliga jobb :))
Sen i morgon har jag Zumba också, den vill jag inte missa hihi
Men jag funderar starkt på att krypa upp i soffan en stund o glo lite på tv innan sängen kallar på mig hihi
Sov gott o dröm sött alla underbara människor Natti natt kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0