Underbar dag

Oh vad jag är glad idag mötet gick jättebra :) Mår så himla bra :) skäms nästan hihi
Men vi kom fram till en massa bra för barnen så jag hoppas verkligen det kommer bli bra nu så inget negativt händer :) Men som jag känner just nu så kommer det bli bra :))
Har varit ner till min gulliga väninna och planerat lite så det känns bra sen la jag upp en länk på fb o fick ett gensvar som är kanon o jag ska ringa en tjej i morgon för hon är intresserad :)) Det är så kul blir så kanon :)) Så nu ska vi köra en massa visningar av våra produkter och skriva in en massa folk det här känns så roligt :)) Så nu ska det bli kul o se hur många vi kommer va till nyår :)) Min väninna har pratat med många som är intresserade av en presentation av produkterna så skriver alla in sig så kommer vi ha tredubblats till nyår hihi kanonbra
Men nu är det soffan en stund sen blir det sängen :)) o en dejt med John Blund hihi
Sov gott o dröm sött alla Natti natt kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0