Underbar dag trots sjuka barn

Har varit till vårdcentralen med alla ungar idag o som jag trodde var äldsta tjejen smittbärare så hon fick pencilin de andra skulle vi avvakta lite med. :)) Så skönt när man har rätt hihi
Det vart inget Zumba för mig ikväll men det är oki jag får ta igen det senare sen :)) Eller skaka lite rumpa hemma nån kväll... :))
Ska köra lillkillen till dagis imorgon de andra får va hemma så får vi se hur det blir den här veckan. Jag har ju ingen aning hur länge jag får va hemma den här gången, men men bara o gilla läget eller hur hehe
Jag får väl försöka hinna plugga lite när barnen sover hihi men inte lär det bli lätt inte...
Men nu ska jag ta en kopp te o en bok o krypa upp i soffan o mysa lite sen blir det sängen o drömmarnas land hihi så Natti natt alla sov gott o dröm sött alla fina människor där ute hihi Natti natt kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0