Tråkigt besked

Fick besked från csn idag att jag inte får bidrag för mina studier, usch vad jag tycker det här är dåligt.
Har pluggat i 8 veckor o sen får man det här bakslaget, fy fasiken....
Ska ringa o prata med de sen o även kolla med af hur jag ska göra...
Ska även ringa studievägledaren o prata med henne.
Men de på csn har verkligen satt mig på pottkanten. Jag har ju inte jobbat så där jättemycket eftersom jag har pluggat så det här känns ju inte så roligt....
Har lagt ut en massa pengar på studiematrial har jag också gjort....
Men men jag får väl göra det bästa av situationen......
Jaja nått kommer jag väl på.....
Ha en bra dag alla det tänker jag ha kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0