Snoriga o febriga ungar

Jaha då var det dax igen de små är snoriga o febriga vi har varit hemma idag men imorgon ska vi ut en sväng ev åka till min mor o fika innan hon börjar jobba får se jag blir galen av att vara hemma.... Men jag åkte över till min underbara moster en stund nu ikväll det är så kul.
En glad nyhet jag har två tjejer som vill skriva in sig i min lilla hälsogrupp den ena ska jag träffa på fredag o skriva papper med o den andre ska jag prata med imorgon o bestämma dag då vi ska träffas det är så kul hihi så fast jag varit hemma med sjuka barn så har jag tjänat pengar hihi jätteroligt jobb man har hihi
Men jag känner mig en aning trött så nu blir det soffan en stund innan jag ska krypa ner i sängen o sova
Så Natti natt alla sov gott o dröm sött kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0