Ingen Zumba ikväll :(

Fick hoppa över passet med Zumba ikväll känner mig inte riktigt i form, så det va nog lika bra jag va hemma.. Hade nog inte kunnat gjort allt som jag brukar.. snyft men men vi kör på söndag igen det ser jag fram emot :)
Då ska vi köra så det ryker. hihi
Men jag har varit trött hela veckan o idag har det varit väldigt trött hade jag lagt mig förut idag så hade jag nog somnat.. Men jag vågade inte lägga mig. Då hade nog mitt kök sett ut som en krigszon hihi allt vi hade bakat tidigare hade nog varit påbörjat av min lilla fröken hehe
Men nu sover de små så sött o de stora är på sina rum så nu funderar jag på o lägga mig på soffan en stund o sen krypa ner o sova lite :))
Så Natti natt alla sov gott o dröm sött kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0