Godmorgon kallt ute brr

Idag va det kallt ute när vi vaknade :)) Men det är fint när det är vitt på gräsmattan allt ser så orört ut hihi
Idag ska vi in till grannkommun o möta de smås far o fru o lilla dotter o ta en fika sen får vi se om de små vill följa med de eller inte sen... Jag ska sen iväg o fika lite med en kompis jag inte träffat på några år nu hihi det ska bli så nice..
Men det är kallt inne med fattar inte hur fasiken gubben eldat i går så här kallt är det inte när jag eldar.. Hmm men men det är väl som med hundar går inte att lära en gammal hund sitta hehe
Har tänkt ta det lugnt i kväll o bara softa lite sen får vi se vad som händer...
Ha en bra dag alla det ska jag ha kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0