Godmorgon

Vilken morgon hihi det är minusgrader ute, min äldsta dotter vart sur på mig hon tänkte gå ut i nylonstrumpbyxor o inget annat på benen, hon tyckte jag va totalt dum när jag sa Nej du tar på dig nått mer... Jag kommer själv ihåg hur det va när min mamma sa till mig haha man tyckte hon va totalt dum o inte fattade något... Men hon tog på sig byxor i alla fall så det va bra :))
Ska ringa vårdcentralen snart måste få komma in med lilltjejen hon har feber igen....
Inget vidare men vad ska man göra???
Bara o gilla läget hehe hon hade ont i huvudet igår när jag hämtade henne på dagis, sen somnade hon i bilen o när hon vaknade sen så hade hon lite mer än 39 grader i feber...
Så vi får se om vi får komma ner eller om vi bara ska avvakta några dar...
Ha en underbar dag alla det ska jag ha kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0