Godmorgon

Idag sov vi länge hihi jag vaknade strax innan 8 o då sov de små fortfarande. Men nu sitter de små o äter lite frukost snart ska jag köra iväg lillkillen till dagis sen blir det hem o pyssla om mina tre andra sjuklingar. Den stora killen sover fortfarande men han har jag sjukskrivit redan så det är oki. Ska försöka hinna pyssla lite med tvätt idag o sen ikväll ska jag iväg o ha en produktvisning. Det ska bli väldigt intressant o se hur det går om vi får nån mer medarbetare hihi jag veet att tjejen jag ska till har fler som är intresserad men de kommer inte kliva in förrän efter jul o nyår. Jag förstår de det är snart jul o det kostar ju det med när man har barn o familj hihi.
Pratade med en dam från fonden jag brukar få varje år till jul, o jag har inte fått några blanketter i år, men de va utskickade men tydligen försvunnit i postgången. Men jag kunde maila in mina uppgifter så det känns skönt att man kunde göra det så jag också får de pengarna i år till jul o kan handla lite mer paket till mina barn :))
Ska sätta mig o försöka skriva klart min uppsats i svenska o även fixa de engelska uppsatserna klart..
Men nu bär det av till dagis :))
Ha en bra dag alla det tänker jag ha kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0