Godmorgon

Oh vad skönt det är äntligen fredag hihi höll på o försova mig i morse måste ha varit trött i går när jag satte klockan på ringning den ringde inte förrän halv 7.. hmm o jag som skulle gå upp halv 6. Jaja grabben hann ner till tåget i tid i alla fall o det är ju bra så nu sitter jag o väntar på att kaffet ska bli klart... Så man kan vakna ordentligt hihi
Idag kommer min underbara kusin o hennes lilla dotter på besök så trevligt ska det bli....
Sen ikväll skulle syrran komma o kolla kläderna jag lagt på hög till hennes lilla kille.....
Ska bli skönt att bli av med allt sånt som bara ligger o samlar damm hihi sen kan vi shoppa nytt hehe
Men nu blir det lite kaffe för min del :))
Ha en underbar dag o le du kan göra nån glad :)) kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0