Godmorgon

Idag är jag uppe med tuppen hihi ska köra den äldste till tåget sen vid halv 7, de andra sover så det är skönt med en stund för sig själv :)) Idag ska de små till dagis o jag ska till skolan ska bli så kul :))
Senare ikväll så ska jag iväg på produktvisning ska bli jättekul o se vem min underbara väninna har i åtanke vi ska presentera detta för hihi
Det är kort dag i dag så vi får se hur jag ska lägga upp dan jag ska iväg till min moster i alla fall med pengar jag fick igår när jag levererade varor till en tjej :)) Hihi
Sen blir det nog en hel del prat hur man ska lägga upp allt arbete för att nå sina mål :))
Ha en underbar dag alla det ska jag ha kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0