Godmorgon

Äntligen fredag vad skönt det är men den här veckan har gått fort :) Tycker det av måndag nyss hihi
Men men så kan livet va ibland hihi
Idag ska vi hålla på med all rentvätt o sen får vi se om vi kan få nån att komma hit o fika lite hehe
De små kollar på tv nu o den äldste ligger fortfarande, äldsta dottern har gått till skolan hon är den enda som är pigg  o frisk här hemma. Men vi ska väl ge oss ut o handla lite också hade jag tänkt mig får se hur det blir med allt vi hade tänkt oss idag :)) Ikväll blir det mys i alla fall och sen får vi se om mina tonåringar vill kolla film med mig i kväll eller inte.... Men jag hoppas hihi
Ha en bra dag alla det ska jag ha kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0