God kväll

De små är lämnade till morfar o mormor som ska va barnvakt i natt när jag ska jobba, de stora kollar film. Jag försöker vakna med lite kaffe o mannafrutti hihi
Har pratat med exets fru o vi tyckte det va bättre vi bytte helg eftersom lilltjejen varit dålig så inte deras lilla tjej blir sjuk. Det tog ett tag men exet är sur... Varför kan han inte ta hänsyn till andras behov? Jag blir så trött på honom, men jag vet att han har en diagnos men ändå... Önskar bara jag fått veta om det tidigare då hade nog mycket varit annorlunda... Missförstå mig inte jag älskar mina barn över allt annat men det är lättare när man går in i ett förhållande med öppna ögon än med ögonbindel som någon hastigt tar bort när det väl tagit slut... Önskar bara någon upplyst mig innan allt bråk o tjafs vart så han hade kunnat få hjälp men jag hoppas hans nya fru orkar med alla hans ideer o konstigheter. Barnen älskar henne o jag kan förstå, men lilltjejen är rädd för sin pappa o så ska det inte va tycker jag....
Nää nog om detta ska snart iväg till jobbet ha det så gott alla där ute kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0