Fredag morgon

Usch vad segt det va idag att gå upp försov mig igen.... Inte bra stora sonen får ta ett senare tåg.. Men men han kommer ju till skolan i alla fall det är huvudsaken.
Idag hade jag tänkt åka ner o plugga lite matte o sen hem o dammsuga av lite o plugga svenska. Ska skriva min berättelse som ska lämnas in :)) Den ser jag fram emot hihi
Idag åker min stora tjej till kontaktfamiljen det kommer kännas tomt här i helgen när hon inte är hemma. Men jag vänjer mig aldrig vid att hon åker dit.... Men men vi har ju haft de i så många år nu så man tycker ju att jag borde ha vant mig :)) Ja ja hon trivs där o det är ett stort plus i kanten.
Men det är fredag idag så imorgon behöver jag inte ställa nån klocka på ringning det känns kanonskönt :))
Ha en bra dag alla kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0