Fredag kväll

Oj vad fort den här dan har gått, va i skolan på fm o plugga lite matte, sen hem o visa lägenheten för en ev köpare jättekul nääää vi vet ju inte vem som köper detta o vem vi får som hyresvärd om vi får va kvar eller inte... Inget vidare men men jag har ju inget att säga till om eftersom jag inte äger hyset vi hyr..
Sen vart det lite handling med äldste sonen innan vi hämta de små på dagis o sen hem o fixa lite tacos det är ju så gott hihi Sen har det varit mys för nästan hela slanten :))
Men nu ska jag krypa upp i soffan o kika lite på tv o sen blir det sängen o min bok
Ha en fortsatt trevlig kväll alla o sov gott o dröm sött sen kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0