Filmkväll

De små sover o de stora kollar film ska snart gå in o sätta mig jag med :) Det är Wild hogs på tvn den är ganska ok :)) Har sett den förut men inte min tonårsdotter hihi så jag lovade jag skulle se den med henne :))
Har inte gjort så mycket idag mer än hållt på med tvätten så nu är det konstanterat min minsta är bortskämd fasiken vad kläder hon har hehe men men det är ju sånt som går åt.
Imorgon ska jag gå igenom vinterkläderna o kolla vad jag ev behöver kompletera med :)) Lilltjejen har flera jackor men jag vet inte riktigt vart hihi som vanligt har för mycket grejor det bara är så hihi ska bli skönt att få rensa ut en hel del när vi ska flytta bara vi får huset vi vill ha så ska vi flytta är det tänkt hihi
Men nu blir det soffan o film med de stora :))
Ha en bra kväll alla kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0