En lugn kväll

Den här dan har gått fort, vet inte vart den tagit vägen... Men men jag o lilltjejen va ut till min mamma o tog en fika efter att vi lämnat lillkillen på dagis. Sen hem en stund o sen häta honom på dagis igen o hem o laga lite lunch hihi Sen har vi inte gjort så mycket mer än o lagat middag o duschat de små..
De ska ha spökfest på dagis imorgon o vi har fixat deras kläder, lilltjejen ska va häxa o lillkillen frankeinsteins monster hihi de ser för sköna ut i kläderna :))
Jag har lovat att vi ska ha lite myspys o spökfest hemma på söndag när de kommer hem från pappa. :)) Det ser vi fram emot alla tre :)) Nått roligt ska jag hitta på tänkte jag.
Men nu blir det lite pluggande o sen sängen så jag orkar med morgondagen hihi
Sov gott o dröm sött alla Natti natt kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0