Brr kallt

Usch vad ledsen jag blir, våran hyresvärd struntar i att elda. Vi hade ca 17 grader inne ungarna satt o frös då vart jag redigt arg så jag gick ner o tände i pannan, då kom han oj är du redan här tänkte börja elda snart men jag hörde du va här. Då sa jag till han att vi har 17 grader inne ska vi behöva frysa eller vad håller du på med? I går hade han börjat elda vid 9 på kvällen så det var ju inte ens varmt när jag kom hem efter jobbet. Hur jäkla kul är det? Men nu har jag bestämt mig på måndag ska jag ringa hyresnämnden o kolla med de hur jag ska gå till väga med allt, jag kan inte bo kvar här som det är nu. Sen får jag ringa socc o kolla om de kan fixa nån lägenhet åt oss så länge jag har inget val. Jag kan inte bo på ett ställe där det inte finns värme när han är hemma o ska elda. När ha när borta på jobb så eldar jag o då har vi fasiken inte några 17 grader inne. Morr morr morr vad ska man göra egentligen nån som har nått förslag??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0