Halsfluss

Jaha då har även jag drabbats av denna åkomma som barnen låg i för två veckor sen... Typiskt har varit helt däckad i snart två dar nu o känner mig lite däckad nu med, men jag måste försöka få ordning lite.
Fick reda på igår att vi kommer flytta snart det är såå skönt, slippa det här att ungarna blir sjuka pga att hyresvärden inte vill fixa badrummet samt att de fryser när han inte orkar elda o blir sur när jag går ner o tänder.
Oh vi längtar alla tills det blir dags :)
Men exet hade ingen förståelse att jag va sjuk, han tyckte jag skulle åka med barnen i alla fall, men jag törs inte köra bil när jag är febrig o yr... Men men jag kanske är konstig eller??
Ska i alla fall ringa socc på måndag o be de hjälpa mig prata med honom eftersom han har speciella behov, får se om de kan lyckas....
Men nu ska jag nog krypa ner i sängen innan jag somnar ha en trevlig kväll alla kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0